Reklamace
U nás jste na prvním místě Vy, náš zákazník!
Usilujeme o vaši maximální spokojenost ve všech ohledech. Snažíme se vám vycházet vstříc, i v těch méně příjemných záležitostech.
Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat přes kontaktní formulář, na emailu info@laffe.cz, na infolince 776506001 nebo na chatu. Jsme tu pro Vás!
Jednoduchý postup reklamace přes formulář :
1. Vyberte, jaký problém Vás trápí.
2. Vyplňte formulář.
3. Vyčkejte na odpověď - náš tým Vám odpoví do 48 hod. (většinou dříve)
4. Navrhneme řešení a vy si vyberete, které Vám sedí nejvíc.
Vrácení zboží a reklamace
Potřebujete vrátit objednávku nebo uplatnit reklamaci? Vyberte svůj problém a my vás provedeme.
Zboží přišlo poškozené
Zboží vám dorazilo poškozené? Zadejte Váš email a společně problém vyřešíme. Jsme tu pro vás. zadání mailu, číslo objednávky
Objednávka nedorazila kompletní
Chybí vám v balíčku produkty? . Vyplňte prosím formulář, abychom mohli zjistit, kde se stala chyba a navrhnout vám řešení . zadání mailu, číslo objednávky
Ostatní
Týká se váš problém něčeho jiného? Vyplňte prosím formulář a domluvíme se na řešení. zadání mailu, číslo objednávky
Odstoupení od kupní smlouvy
Zboží přišlo v pořádku ale nevyhovuje vám? Nic se neděje. Zadejte informace do tohoto formuláře a dostanete instrukce, jak postupovat. zadání mailu, číslo objednávky